01 mai 2011

Lavkarbo / LCHF for nybegynnere!


Jeg har funnet lavkarbo-fasiten!! Dette er den beste nettsiden jeg har funnet med innføring i LCHF (Low Carb High Fat) - og nå har jeg lest mange!. 


Den tar for seg både hvordan komme i gang, hvordan unngå abstinens-symptomer og oppskrifter. (Og det at det er skrevet av en lege er ikke et minus). :)

Siden heter Kostdoktorn.se, - klikk på bildet så kommer du dit. :)

Og hvis du lurer - nei, jeg spiser ikke lavkarbo...ennå. Planlegger å teste en liberal versjon (pga graviditet og snart amming) sånn etter hvert. :)

En liten kuriositet til slutt - noen søkte på "brudebukkett nellikoppskrif havremelkroser" på google og havnet på denne siden hos meg. Tipper det ikke var helt det de var ute etter...... :D

4 kommentarer:

Frida sa...

Ja, den siden er helt genial. Blir spennende å følge deg på liberal lavkarbo fremover.

Og ja... hehe... Av og til er det de mest absurde søkeresultater som fører til et besøk. Jeg hadde en som havnet hos meg etter søk på "mislykket gastric bypass". Heldigvis ingenting relevant info om det hos meg ;)

lovelyliller.com sa...

skal skjekke ut siden :D god 1.mai!

Helen sa...

Frida - stikker nok mye innom deg i tiden som kommer tenker jeg.. Finner nok flere gode tips der ;)

lovelyliller - god 1.mai til deg også! :)

Anonym sa...

Var innom siden nå og den var kjempe flott. Takk for tipset :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...